Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

PORTFOLIO

Τέσσερις σελίδες, ειδικά σχεδιασμένες, για το portfolio μας.
Η πρώτη μου ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο:
 συνηθίζεται η πρώτη ζωγραφιά του παιδιού στο νηπιαγωγείο να έχει ένα συναισθηματικό φορτίο κατά τι μεγαλύτερο. Ας φροντίσουμε να τη θυμάται.  
Σελίδα παιδικού σχεδίου: 
μία χαρούμενη σελίδα παιδικού σχεδίου με ειδικό πλαίσιο για παρατηρήσεις.  
Ζωγραφίζω την οικογένειά μου: 
κατά τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο η διερεύνηση του εαυτού και της οικογένειας αποτελούν συνήθεις τόπους.  
Ζωγραφίζω τον αγαπημένο μου ήρωα κινουμένων σχεδίων: 
ένα από τα πιο χαρακτηριστικά “εμένα μου αρέσει” των παιδιών σε αυτήν την ηλικία είναι οι καρτούν ήρωες. 
Θα ακολουθήσουν όλη τη χρονιά πολλές ακόμα ειδικά διαμορφωμένες σελίδες για το portfolio. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου